03 June 2007

Cu vaporul

Azi am fost cu vaporul pe un lac de pe la marginea Berlinului. O parte din poze sunt apoi cu casele din cartierul de la malul lacului si cu cluburile de yahting. Dup-aia am fost si am vazut o expozitie de impresionisti (care a calatorit din Paris de la muzeul d'Orsay, la New York si acum e la Berlin, la Neuenationalgalerie). A fost foarte misto ca am avut un ghid care ne-a povestit foarte multe lucruri despre cum a evoluat stilul de a picta si inclusiv cum s-a diversificat in doua - pe de-o parte unii pe care ghidul ii considera pictori "reali" pentru ca picteaza direct si se joaca cu combinatii de culori, si altii care sunt mai degraba graficieni care isi coloreaza desenele (gen Picasso) - la astia din urma granita dintre culori este marcata cu o linie. Uite poze ale muzeului, ca n-am pozat si inauntru.